ZUMIÑO ES EL JUGO DE UNOS ÁRBOLES CON SUS RAÍCES EN LAS ORILLAS DEL RÍO MIÑO
SUS RAMAS, ABANICADAS POR EL AIRE DEL ATLÁNTICO, EN UNA TIERRA DE RICA BIODIVERSIDAD
(G) O OBXECTIVO É PRODUCIR DUN XEITO MÁIS NATURAL, COA MENOR INTERVENCIÓN POSIBLE, PARA OBTER UN PRODUTO CON CARÁCTER PROPIO, CUN AROMA E TEXTURA QUE SE DEFINA POLO QUE ACONTECE ARREDOR DA MAZÁ, DENDE O PROCESO DE FLORACIÓN E CRECEMENTO ATA O FROITO. MADURACIÓN.
GÚSTANOS PENSAR QUE O SABOR DA MAZÁ NON ESTÁ SÓ NA FROITA SENÓN NO SEU CONTACTO CO PADAL, NA TRANSFORMACIÓN QUE EXPERIMENTAMOS CON CADA GROLO.
POR ISO NON PROPOÑEMOS O ZUMIÑO COMO UN PRODUTO DE CONSUMO AO USO: É ENERXÍA E TAMÉN É UNHA FERRAMENTA PARA CRECER E APRENDER, EMPEZANDO POLA TERRA ONDE MEDRA.
(ES) EL OBJETIVO ES ELABORAR DE UNA MANERA MÁS NATURAL, CON LA MENOR INTERVENCIÓN POSIBLE, PARA CONSEGUIR UN PRODUCTO CON CARÁCTER PROPIO, DE UN AROMA Y TEXTURA QUE VENGA DEFINIDO POR LO QUE SUCEDE ALREDEDOR DE LA MANZANA, DESDE EL PROCESO DE FLORACIÓN Y CRECIMIENTO HASTA LA MADURACIÓN DEL FRUTO.
NOS GUSTA PENSAR QUE EL SABOR DE LA MANZANA NO ESTÁ SOLO EN LA FRUTA SINO EN EL CONTACTO DE ESTA CON EL PALADAR, EN LA TRANSFORMACIÓN QUE EXPERIMENTAMOS CON CADA SORBO.
POR ESO, NO PLANTEAMOS ZUMIÑO COMO UN PRODUCTO DE CONSUMO AL USO: ES ENERGÍA Y ES TAMBIÉN UNA HERRAMIENTA PARA CRECER Y CONOCER,
(G) AS NOSAS ÁRBORES FROITEIRAS CARACTERÍZANSE POLA DOZURA DAS LADEIRAS QUE ABRAZAN O RÍO MIÑO POUCO ANTES DA SÚA DESEMBOCADURA, E POLA FRESCURA E ENERXÍA DA BRISA MARIÑA.
DENDE O PRINCIPIO CONSIDERAMOS QUE O BAIXO MIÑO ERA O ESCENARIO IDÓNEO PARA A NOSA ACTIVIDADE, EN CERTO MODO O ÚNICO EMPRAZAMENTO POSIBLE: FOI AQUÍ ONDE NOS CRIAMOS, MARCADOS POR ESTAS PAISAXES, E É AQUÍ ONDE AGORA ESTÁN OS CAMPOS DE MACEIRAS. CHEAS DE FLORES NA PRIMAVERA, NAS QUE SE PERCIBE O AROMA E A EXPRESIÓN QUE DARÁN CORPO AOS NOSOS ZUMES.
(ES) NUESTROS FRUTALES ESTÁN CARACTERIZADOS POR EL DULZOR DE LAS LADERAS QUE ABRAZAN AL RÍO MIÑO POCO ANTES DE SU DESEMBOCADURA, Y POR LA FRESCURA Y ENERGÍA DE LA BRISA MARINA.
DESDE UN INICIO, CONSIDERAMOS QUE O BAIXO MIÑO ERA EL MARCO IDEAL PARA NUESTRA ACTIVIDAD, EN CIERTO MODO EL ÚNICO EMPLAZAMIENTO POSIBLE: FUE AQUÍ DONDE CRECIMOS, MARCADOS POR ESTOS PAISAJES, Y ES AQUÍ DONDE AHORA LOS CAMPOS DE MANZANOS SE COLMAN DE FLORES EN PRIMAVERA, EN LAS QUE UNO VA INTUYENDO EL AROMA Y EXPRESIÓN QUE DARÁ CUERPO A NUESTROS ZUMOS.